Întrebări frecvente
Condiții de livrare
Care sunt termenele de livrare?
Care sunt termenele de livrare?
În magazinul nostru, sub fiecare produs, puteți vedea o "Dată estimată de expediere". Atunci când efectuați o comandă, veți primi aceste informații și în e-mailul "Confirmare comandă".
Vă rugăm să rețineți că aceste termene sunt estimative. Procesăm comanda dumneavoastră imediat ce plata este primită și confirmată, așadar data de livrare poate suferi modificări.
Produsele de dimensiuni mici sunt estimate să fie expediate în termen de o zi lucrătoare. Produsele mari, disponibile în depozitul nostru principal, ar trebui să fie expediate către dumneavoastră în maximum 3 zile lucrătoare.
Dacă un produs este livrat dintr-un alt depozit decât cel local, trebuie adăugate 4 zile lucrătoare suplimentare pentru expediere.
Imediat ce comanda dvs. este expediată, veți primi un e-mail cu „Informații de expediere” și detaliile de urmărire. Din acel moment, veți putea verifica personal starea comenzii.
Care sunt taxele de livrare?
Care sunt taxele de livrare?
Transportul este gratuit oriunde în România.
Ce servicii de transport oferiți?
Ce servicii de transport oferiți?
Mobilierul dvs. va fi livrat gratuit cât mai aproape de locuința dvs. sau până la limita la care poate ajunge camionul, dar nu va fi dus în interiorul casei.
Livrarea comenzii dvs. este efectuată de un furnizor de servicii logistice atent selectat. Ne străduim să facem livrarea comenzii dvs. cât mai ușoară și mai convenabilă posibil. Articolele mici vor fi livrate prin intermediul unui serviciu de curierat. Livrările prin intermediul curierilor de colete vor fi întotdeauna efectuate cât mai curând posibil și fără contact prealabil.
Articolele mari vor fi livrate de un transportator partener. Transportul este gratuit oriunde în România.
Mobilierul va fi adus în interiorul locuinței mele?
Mobilierul va fi adus în interiorul locuinței mele?
Mobilierul dumneavoastră va fi livrat la stradă sau cât mai aproape de ușa dvs. posibil, dar nu va fi dus în interiorul casei.
Transportatorul va lua ambalajul?
Transportatorul va lua ambalajul?
La cerere, transportatorul poate lua cu el ambalajul produsului livrat. Acest serviciu este gratuit. Vă rugăm să notați acest lucru în câmpul „Observații” atunci când plasați comanda.
Oferiți servicii de asamblare?
Oferiți servicii de asamblare?
În prezent, acest serviciu nu este oferit în România. Dorim să ne cerem scuze pentru acest fapt.
Oferiți livrare rapidă?
Oferiți livrare rapidă?
În prezent, acest serviciu nu este oferit în România. Dorim să ne cerem scuze pentru acest fapt.
Pot ridica comanda de la depozitul dvs.?
Pot ridica comanda de la depozitul dvs.?
Din păcate, colectarea comenzilor de la depozitul nostru nu este posibilă, dar pentru confortul clienților noștri, oferim o livrare specializată, gratuită la adresa indicată de client.
Puteți livra în altă țară?
Puteți livra în altă țară?
Magazinul nostru online este prezent în majoritatea țărilor europene. Dacă doriți ca produsele să fie livrate într-o anumită țară, vă recomandăm să efectuați achiziția pe site-ul local corespunzător.
Pentru a vedea toate țările în care suntem prezenți, vă rugăm să accesați: Beliani.com.
Pot selecta o anumită oră/zi de livrare?
Pot selecta o anumită oră/zi de livrare?
Atunci când plasați o comandă, puteți alege „Livrare la o oră exactă” (cu excepția sâmbetelor). Dacă nu ne va fi posibil să livrăm produsul la ora și data selectate, suma respectivă vă va fi rambursată.
O altă opțiune de livrare care poate fi rezervată este „Data de livrare ulterioară”. Aceasta înseamnă că nu veți primi articolul înainte de data specificată. Transportatorul nostru vă va suna înainte de livrare pentru a face o programare. Cu toate acestea, nu putem rezerva în avans o anumită dată și un anumit interval orar. O livrare ulterioară este gratuită pentru dvs.
Toate produsele mele vor fi livrate în același timp?
Toate produsele mele vor fi livrate în același timp?
În funcție de disponibilitate, comanda dvs. poate fi împărțită în mai multe transporturi. În funcție de greutatea și dimensiunile produselor, acestea pot fi livrate și de companii de transport separate.
Vă rugăm să consultați e-mailul „Detalii despre livrare” pentru a verifica dacă toate articolele au fost trimise în același timp. Dacă toate articolele au fost expediate, puteți verifica detaliile de urmărire - numărul de urmărire poate fi găsit în e-mailul „Detalii despre livrare”.
Comanda mea și contul meu
Cum pot plasa o comandă?
Cum pot plasa o comandă?
Există 4 opțiuni pentru a face cumpărături la Beliani: online, prin e-mail sau telefon și Facebook chat. Pentru a cumpăra online, accesați: https://www.beliani.ro/en Adăugați toate produsele selectate în coș. Dacă doriți să vedeți produsele selectate, faceți clic pe opțiunea Vezi coșul în fereastra pop-up sau în colțul din dreapta sus al paginii. Pentru a finaliza achiziția, mergeți la checkout. Conectați-vă, cu următoarele opțiuni:
- la un cont existent
- Conectați-vă cu un cont Google
- Conectați-vă cu un cont Facebook
- Conectați-vă cu un cont PayPal
- Conectați-vă cu un cont Swiss Post
Dacă sunteți un utilizator nou, vă puteți crea un cont sau puteți cumpăra ca invitat. Vi se va cere apoi să furnizați adresa de facturare și de expediere. De asemenea, vom avea nevoie de numărul dvs. de telefon pentru ca Serviciul Clienți sau transportatorii noștri să vă poată contacta, dacă este necesar. În pasul următor, trebuie să specificați plata (pentru a afla mai multe despre opțiunile disponibile, faceți clic aici), metoda de livrare și serviciile suplimentare (pentru a afla mai multe despre opțiunile disponibile, faceți clic aici). Vă rugăm să confirmați că sunteți de acord cu termenii și condițiile noastre și să specificați dacă doriți să primiți ofertele noastre speciale prin de e-mail la adresa dvs. Apoi puteți plasa comanda. O altă opțiune este de a plasa comanda prin telefon la 0316 300 677. Vă rugăm să pregătiți o listă de produse pe care doriți să le achiziționați, adresa de facturare și de expediere. Echipa noastră de servicii pentru clienți vă va conduce prin restul procesului. De asemenea, ne puteți scrie la adresa [email protected]. Vă rugăm să menționați produsele pe care doriți să le achiziționați, adresa de facturare și de expediere (vă rugăm să includeți numărul de telefon pentru ca Serviciul Clienți sau transportatorii să vă poată contacta dacă este necesar). De asemenea, este posibil să plasați o comandă pe Facebook. Folosiți aplicația Messenger pentru a ne trimite detaliile comenzii dvs. Vă rugăm să pregătiți o listă de produse pe care doriți să le achiziționați, adresa de facturare și de expediere. Echipa noastră de servicii pentru clienți vă va conduce prin restul procesului.
Unde pot găsi detaliile comenzii mele?
Unde pot găsi detaliile comenzii mele?
Puteți găsi toate informațiile despre comenzile anterioare și în curs de desfășurare în secțiunea Comenzile mele Acolo, puteți găsi toate informațiile despre comenzile dvs. și facturile după ce faceți clic pe „Arată mai multe” pentru starea „Comandă trimisă”. Puteți găsi factura pentru descărcare lângă adresa de facturare și de expediere.
Când va fi expediată comanda mea?
Când va fi expediată comanda mea?
În magazinul nostru, sub fiecare produs, puteți vedea o „Dată preconizată de expediere”. Atunci când efectuați o achiziție, veți primi aceste informații și în e-mailul „Confirmare comandă”. Vă rugăm să rețineți că aceste termene sunt doar o estimare. Începem să procesăm comanda dvs. în momentul în care plata dvs. a fost primită și procesată, astfel încât data se poate modifica. Produsele mici sunt așteptate să vă fie expediate în termen de 1 zi lucrătoare. Produsele mari care sunt disponibile în depozitul nostru principal ar trebui să fie în drum spre dvs. în termen de 3 zile lucrătoare. Dacă un produs mai mare trebuie să fie transportat dintr-un alt depozit decât depozitul nostru local principal, vă puteți aștepta ca acesta să fie expediat în termen de 4 zile lucrătoare. Imediat ce comanda dvs. este expediată, veți primi un e-mail cu „Detalii despre livrare” și detaliile de urmărire. Din acel moment veți putea verifica personal starea comenzii.
Cum pot să-mi modific comanda?
Cum pot să-mi modific comanda?
Dacă doriți să vă modificați comanda înainte ca aceasta să fie expediată, vă rugăm să accesați secțiunea: Comenzile mele și faceți clic pe „Arată mai multe” lângă numărul de comandă corespunzător. Acolo, faceți clic pe butonul „Modificare adresă” și efectuați modificările. Ar trebui să primiți un e-mail de confirmare a modificării. Cu toate acestea, odată ce un articol a fost expediat, nu putem procesa modificarea. Trebuie să refuzați coletul atunci când transportatorul încearcă livrarea. Rambursarea dvs. va fi emisă în momentul în care putem confirma refuzul livrării în informațiile de urmărire.
Cum îmi pot anula comanda?
Cum îmi pot anula comanda?
În cazul în care comanda dvs. nu a fost încă pregătită pentru expediere, o puteți anula accesând secțiunea: Comenzile mele. Aceasta se poate face și de la nivelul profilului clientului (secțiunea „Comanda mea”). Această pagină este vizibilă numai pentru clienții care sunt conectați. După selectarea comenzii, veți găsi opțiunea „Anulare comandă” în partea de jos a paginii. Anularea comenzii va fi confirmată printr-un e-mail împreună cu informații privind data returnării fondurilor. Din păcate, odată ce bunurile sunt pregătite pentru expediere, nu putem procesa anularea. Într-un astfel de caz, trebuie să respingeți coletul atunci când curierul încearcă livrarea. Rambursarea dvs. va fi emisă în momentul în care vom putea confirma refuzul ridicării în informațiile de urmărire.
Cum îmi pot urmări comanda?
Cum îmi pot urmări comanda?
De îndată ce comanda dvs. este expediată, veți primi un e-mail cu informații despre expediere, care va include detaliile de urmărire. Din acel moment, veți putea verifica singur statusul comenzii. De asemenea, puteți găsi toate informațiile despre comenzile anterioare și cele în curs în contul dvs. de client.
De ce nu mi-am primit încă comanda?
De ce nu mi-am primit încă comanda?
În magazinul nostru, sub fiecare produs, puteți vedea o "Dată estimată de expediere". Atunci când efectuați o achiziție, veți primi aceste informații și în e-mailul „Confirmare comandă”. Vă rugăm să rețineți că aceste informații reprezintă doar o estimare. Vom începe procesarea comenzii dvs. numai după ce plata a fost primită și procesată. Prin urmare, data finală de livrare se poate modifica. Produsele mici sunt așteptate să vă fie expediate în termen de 1 zi lucrătoare. Produsele mari care sunt disponibile în depozitul nostru principal local ar trebui să fie expediate către dumneavoastră în termen de 3 zile lucrătoare. Dacă un produs este transportat dintr-un alt depozit decât cel local, trebuie adăugate 4 zile lucrătoare suplimentare pentru expediere. Imediat ce comanda dvs. este expediată, veți primi un e-mail cu " Detalii despre expediere " și detaliile de urmărire. Din acel moment veți putea verifica personal starea comenzii.
Cum pot modifica informațiile din contul meu?
Cum pot modifica informațiile din contul meu?
Vă puteți actualiza adresa de e-mail, informațiile de livrare și parola aici sau prin contactarea echipei noastre de servicii pentru clienți la: 0 316 300 677 sau [email protected].
Unde pot găsi politica mea de confidențialitate?
Unde pot găsi politica mea de confidențialitate?
Pentru a afla mai multe despre politica noastră de confidențialitate, vă rugăm să accesați: Politica de confidențialitate.
Ce termeni și condiții se aplică?
Ce termeni și condiții se aplică?
Puteți găsi termenii și condițiile noastre complete aici: Termeni și condiții.
Cum îmi șterg contul de utilizator?
Cum îmi șterg contul de utilizator?
Dacă doriți să vă ștergeți contul de utilizator, vă rugăm să trimiteți solicitarea dvs. la [email protected]. Datele dvs. personale vor fi eliminate din sistemul nostru în termen de până la 30 de zile. Vă rugăm să rețineți că vă putem șterge contul numai dacă:
- Toate comenzile sunt închise,
- Nu există nicio livrare în curs,
- Nu aveți nicio sumă datorată.
Ce se întâmplă dacă am comenzi care sunt încă în curs de procesare? Pentru a închide contul, toate comenzile trebuie să fie închise, este posibil să nu existe nicio expediere în curs sau sume restante datorate. Pentru a rezolva oricare dintre aceste probleme, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți. Ce se întâmplă dacă doresc să îmi modific datele personale pentru cont? Nu este necesar să ștergeți contul dacă doriți să modificați oricare dintre datele personale din contul dvs. Adresa de facturare și de expediere poate fi modificată în secțiunea Detaliile mele disponibile pentru utilizatorii conectați.
Plăți și promoții
Ce opțiuni de plată oferiți?
Ce opțiuni de plată oferiți?
Puteți alege dintre cele mai populare și mai sigure opțiuni de plată de pe piață, cum ar fi:
- Plată în avans (prin transfer bancar sau poștal)
- Card bancar
- Postfinanțare
- PayPal
- TWINT
- Klarna
Pentru a afla mai multe despre opțiunile noastre de plată, vă rugăm să accesați: Plăți.
Oferiți opțiunea „Plata la livrare”?
Oferiți opțiunea „Plata la livrare”?
În prezent, lucrăm la includerea acestui serviciu în oferta noastră, însă acesta nu este încă disponibil.
Cum pot utiliza un cod voucher?
Cum pot utiliza un cod voucher?
Adăugați produsul (produsele) în coș. După ce ați adăugat produsul (produsele) dorit(e) în coș, mergeți la checkout și introduceți codul voucherului la al treilea pas al procesului de checkout. Faceți clic pe „Folosește voucher” și promoția va fi aplicată automat în câteva secunde.
De ce nu pot utiliza opțiunea de plată Klarna?
De ce nu pot utiliza opțiunea de plată Klarna?
Dacă vi se afișează următorul mesaj la checkout: „Option not available Din păcate, această opțiune nu este disponibilă. Vă rugăm să alegeți o altă metodă de plată.” înseamnă că nu ați trecut de verificarea soft a Klarna. Aceasta este o procedură standard realizată de un algoritm care vă notează în câteva secunde și determină dacă sunteți eligibil sau nu pentru a plăti cu Klarna în acest moment. Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Klarna prin Live Chat conectându-vă la aplicația/contul Klarna. Puteți găsi mai multe detalii aici.
Cum pot schimba metoda de plată?
Cum pot schimba metoda de plată?
În acest caz, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct la telefon 0316 300 677 sau prin e-mail [email protected]. Echipa noastră va face pentru dvs. modificările necesare la comandă. Pentru a grăbi procesul, vă rugăm să aveți la îndemână numărul comenzii dvs.
Cum pot utiliza opțiunea de plată „Plată acum”?
Cum pot utiliza opțiunea de plată „Plată acum”?
Pentru a afla mai multe despre această opțiune de plată, aici sau accesați pagina Klarna.
Cum pot utiliza opțiunea de plată „Plată în 3 rate”?
Cum pot utiliza opțiunea de plată „Plată în 3 rate”?
În prezent, acest serviciu nu este oferit în România. Dorim să ne cerem scuze pentru acest fapt.
De ce a eșuat plata mea?
De ce a eșuat plata mea?
Dacă plata dvs. nu se efectuează, vă rugăm să vă asigurați că:
- Nu există nicio problemă tehnică cu furnizorul de plăți pe care încercați să îl utilizați
- Dispuneți de fonduri suficiente pentru a efectua achiziția
- Datele dvs. personale (numele, adresa de facturare, țara) corespund cu datele de pe card
- Ați introdus codul CVC corect
- Cardul dvs. nu a expirat
- Nu utilizați un proxy anonim pentru a accesa Internetul.
Dacă plata nu poate fi efectuată, trebuie să contactați banca sau prestatorul de servicii de plată pentru a obține mai multe informații despre motivul pentru care plata a fost respinsă.
Cum mă pot abona la newsletter-ul Beliani?
Cum mă pot abona la newsletter-ul Beliani?
Vă puteți abona la newsletter-ul nostru pentru a primi cele mai recente oferte, reduceri și inspirație derulând până la mijlocul paginii noastre principale, completând adresa dvs. de e-mail și făcând clic pe "Abonare". Pentru a finaliza procesul, trebuie să faceți clic pe „Confirmare” în e-mailul pe care îl veți primi de la noi după abonare.
Produse și disponibilitate
Pot personaliza produsul care îmi place?
Pot personaliza produsul care îmi place?
Din păcate, nu putem modifica niciun element de design al produselor noastre. Cu toate acestea, majoritatea produselor noastre sunt disponibile în mai multe culori și/sau versiuni de țesături, astfel încât suntem siguri că veți găsi un produs care vă va plăcea.
Ce condiții de garanție oferiți?
Ce condiții de garanție oferiți?
Perioada noastră standard de garanție este de 24 de luni. La plasarea comenzii, vă oferim posibilitatea de a obține o garanție extinsă de 36 de luni suplimentare. Acest serviciu vă protejează în mod favorabil de costurile de reparație imprevizibile. În cazul în care în timpul perioadei de garanție apare un defect de material sau de fabricație, vă vom repara sau înlocui produsul gratuit. Garanția nu se aplică uzurii standard și nici daunelor cauzate de orice utilizare incorectă a produsului.
Unde pot vedea produsul?
Unde pot vedea produsul?
Pentru a le oferi clienților noștri cele mai competitive prețuri, am decis să ne păstrăm afacerea strict online. Acest lucru ne permite să evităm costurile de întreținere a unor showroom-uri costisitoare și să oferim produsele noastre la prețuri atât de atractive.
Cum pot achiziționa garanția de 5 ani?
Cum pot achiziționa garanția de 5 ani?
Perioada noastră standard de garanție este de 24 de luni. Selectați produsul care vă place și adăugați-l în coș. Cu fiecare comandă aveți opțiunea de a comanda o garanție extinsă de 36 de luni suplimentare. Aceasta poate fi selectată în al doilea pas al procesului de achiziție. Acest serviciu vă protejează în mod favorabil de costurile de reparație imprevizibile. În cazul în care în timpul garanției apare un defect de material sau de fabricație, vă vom repara sau înlocui produsul gratuit. Garanția nu se aplică uzurii standard și nici daunelor cauzate de utilizarea incorectă a produsului.
Cum pot verifica dacă produsul care îmi place este disponibil?
Cum pot verifica dacă produsul care îmi place este disponibil?
Dacă doriți să vă asigurați că produsul dvs. este în prezent în stoc, vă rugăm să verificați secțiunea „Disponibil din” / „În stoc” de sub fiecare produs. Aici veți găsi informații cu privire la stoc și, dacă este cazul, o dată estimată a disponibilității.
Produsele dvs. sunt destinate utilizării comerciale?
Produsele dvs. sunt destinate utilizării comerciale?
Ne străduim să oferim cea mai bună calitate a produselor noastre. Cu toate acestea, mobilierul nostru este recomandat numai pentru uz privat și ar putea să nu fie potrivit pentru uz comercial.
Retururi și rambursări
Care este costul de returnare?
Care este costul de returnare?
Clientul trebuie să suporte costurile de returnare.
Chiar pot returna produsul până la 365 de zile?
Chiar pot returna produsul până la 365 de zile?
Puteți returna articolele până la 365 de zile, cu unele excepții. Clientul trebuie să acopere costurile de returnare. Rambursarea va fi emisă sub forma unui voucher care poate fi utilizat la beliani.ro în termen de 365 de zile. După 14 zile, nu vor fi acceptate returnări de căzi de baie, hidromasaje, jacuzzi, produse personalizate și produse instalate sau folosite. Vă rugăm să rețineți că articolele returnate trebuie să fie reambalate în siguranță în ambalajul original.
Ce trebuie să fac dacă am primit un articol greșit?
Ce trebuie să fac dacă am primit un articol greșit?
Vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți: 0316 300 677 sau [email protected].
Pentru a grăbi procesul, vă rugăm să aveți la îndemână numărul de comandă.
Vă rugăm să ne furnizați numerele de articol ale cutiilor pe care le-ați primit (numărul de articol este întotdeauna imprimat pe cutie). Dacă este posibil, vă rugăm să furnizați fotografii ale articolelor și cutiilor primite. De asemenea, vă rugăm să păstrați cutiile originale până la soluționarea cazului.
Alternativ, puteți depune o plângere prin intermediul contului dvs. Trebuie doar să vă conectați, să navigați la secțiunea „Comenzile mele” și să selectați comanda relevantă. În partea de jos a paginii, faceți clic pe „Raportați o problemă” și urmați instrucțiunile.
Ce trebuie să fac dacă am primit un articol deteriorat?
Ce trebuie să fac dacă am primit un articol deteriorat?
Vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți în termen de 24 de ore de la momentul livrării, la: 0316 300 677 sau [email protected].
Pentru a accelera procesul, vă rugăm să aveți la dispoziție numărul de comandă.
Vă rugăm să furnizați dovada de livrare (POD) semnată (cu mențiunea „deteriorat”), numerele de articol (imprimate pe fiecare cutie) ale cutiilor pe care le-ați primit. De asemenea, trebuie să furnizați fotografii ale articolelor și cutiilor primite. De asemenea, vă rugăm să păstrați cutiile originale până la soluționarea cazului.
Alternativ, puteți depune o plângere prin intermediul contului dvs. Trebuie doar să vă conectați, să navigați la secțiunea „Comenzile mele” și să selectați comanda relevantă. În partea de jos a paginii, faceți clic pe „Raportați o problemă” și urmați instrucțiunile.
Ce trebuie să fac dacă am primit un articol incomplet?
Ce trebuie să fac dacă am primit un articol incomplet?
Vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți în termen de 24 de ore de la momentul livrării, la: 0316 300 677 sau [email protected].
Pentru a accelera procesul, vă rugăm să aveți la dispoziție numărul de comandă.
Dacă ați primit toate cutiile, dar lipsește o parte din produs, vă rugăm să utilizați manualul produsului (dacă este disponibil) pentru a descrie elementul de care aveți nevoie.
Vă rugăm să furnizați numerele de articol (imprimate pe fiecare cutie) ale cutiilor pe care le-ați primit. Cel mai bine este să furnizați fotografii ale cutiilor primite și ale elementelor pe care le aveți.
Alternativ, puteți depune o plângere prin intermediul contului dvs. Trebuie doar să vă conectați, să navigați la secțiunea „Comenzile mele” și să selectați comanda relevantă. În partea de jos a paginii, faceți clic pe „Raportați o problemă” și urmați instrucțiunile.
Ce trebuie să fac dacă am primit o comandă incompletă?
Ce trebuie să fac dacă am primit o comandă incompletă?
Vă rugăm să rețineți că, în funcție de disponibilitate, comanda dvs. poate fi împărțită în mai multe transporturi. Vă rugăm să verificați e-mailul „Detalii despre livrare” pentru a vă asigura că toate articolele au fost trimise.
Dacă toate articolele au fost expediate, puteți verifica detaliile de urmărire - numărul de urmărire poate fi găsit în e-mailul „Detalii despre livrare”.
Dacă aveți nevoie de mai mult sprijin, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți: 0316 300 677 sau [email protected].
Pentru a accelera procesul, vă rugăm să aveți la dispoziție numărul de comandă.
Dacă ați primit toate cutiile, dar lipsește o parte din produs, vă rugăm să utilizați manualul produsului (dacă este disponibil) pentru a descrie elementul de care aveți nevoie.
Dacă vă lipsește o cutie completă, vă rugăm să furnizați numerele de articol (imprimate pe fiecare cutie) ale cutiilor pe care le-ați primit. Cel mai bine este să furnizați fotografii ale cutiilor primite.
Alternativ, puteți depune o plângere prin intermediul contului dvs. Trebuie doar să vă conectați, să navigați la secțiunea „Comenzile mele” și să selectați comanda relevantă. În partea de jos a paginii, faceți clic pe „Raportați o problemă” și urmați instrucțiunile.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez comanda?
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez comanda?
Scopul nostru este de a face acest serviciu cât mai ușor și mai necomplicat posibil. Pentru a vă asigura că totul decurge fără probleme, vă rugăm să urmați acești câțiva pași simpli:
Vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți: 0316 300 677 sau [email protected], asigurați-vă că puteți furniza numărul de comandă.
Alternativ, puteți depune o plângere prin intermediul contului dvs. Trebuie doar să vă conectați, să navigați la secțiunea „Comenzile mele” și să selectați comanda relevantă. În partea de jos a paginii, faceți clic pe „Raportați o problemă” și urmați instrucțiunile.
Va fi extrem de util dacă ne furnizați motivul returnării, astfel încât să ne putem îmbunătăți oferta pentru clienții noștri.:
Dacă doriți să returnați bunurile, trebuie să acoperiți costurile de returnare. Rambursarea dvs. va fi emisă sub forma unui voucher care poate fi utilizat la www.beliani.ro în termen de 365 de zile. Vă rugăm să rețineți că bunurile returnate trebuie să fie întotdeauna depuse pe bordură în ambalajul original și pregătite pentru transportul de returnare.
Cât timp va dura procesarea rambursării mele?
Cât timp va dura procesarea rambursării mele?
Din momentul în care ați primit confirmarea agentului nostru de la Serviciul Clienți cu privire la aprobarea rambursării, aceasta nu ar trebui să dureze mai mult de 3-7 zile.