Cumpără acum. Plătiți mai târziu cu Klarna.
Suntem încântați să anunțăm că ne-am asociat cu Klarna pentru a vă oferi noi modalități de plată la casă.
Plata în 3
3 x 1.313.00 Lei
Interese: 0%
Protecția cumpărătorului: Inclusă
Plata: La expediere
Vedeți cât de simplu funcționează:
Ce este Klarna?
Klarna este principalul serviciu global de plăți și cumpărături, oferind experiențe de cumpărături și achiziții mai inteligente și mai flexibile pentru 150 de milioane de consumatori activi din peste 450 000 de comercianți din 45 de țări. Aceștia oferă plăți directe clienților lor, oferă opțiuni de plată după livrare, precum și planuri de plată în rate în cadrul unei proceduri de achiziție fără probleme cu un singur clic, care permite consumatorilor să plătească cum și când doresc.
Plăți
Cum pot plăti?
Cum pot plăti?
Plățile sunt retrase automat de pe cardul conectat sau din contul bancar, în conformitate cu programul de plată convenit. De asemenea, este posibil să efectuați plăți anticipate.
Klarna acceptă majoritatea cardurilor de debit și de credit. Cardurile preplătite nu sunt acceptate. Cardurile de credit nu sunt acceptate ca metodă de plată în cazul plății cu cardul Klarna. Nu este posibilă anularea unei plăți în timpul procesării acesteia.
Pentru mai multe informații, vizitați: Cum pot plăti?
Există 2 metode de plată cu Klarna disponibile acum:
- Plătiți în 3.
- Plătiți acum.
Protecția cumpărătorului inclusă.
Cum funcționează?
Cum funcționează?
- Pasul 1: Adăugați produsele în coș și selectați „Klarna” la finalizarea comenzii.
- Pasul 2: Introduceți câteva date personale și veți ști instantaneu dacă sunteți aprobat.
- Pasul 3: Klarna vă va trimite o confirmare prin e-mail și vă va reaminti când este momentul să plătiți și vă puteți gestiona comenzile și plățile în aplicația Klarna.
Cum pot utiliza opțiunea de plată „Plată în 3”?
Cum pot utiliza opțiunea de plată „Plată în 3”?
„Plătește în 3” de la Klarna permite clienților să împartă achizițiile în 3 plăți lunare fără dobândă.
Prima plată se efectuează la punctul de achiziție, restul plăților fiind programate automat la fiecare 30 de zile. Plățile sunt retrase automat de pe cardul conectat sau din contul bancar în conformitate cu programul de plăți convenit, dar plățile pot fi efectuate mai devreme, dacă este necesar.
Dacă comanda dvs. este eligibilă pentru „Plata în 3”, opțiunea va fi afișată la finalizarea comenzii.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: Ce este „Plata în 3” și cum funcționează?
Cum pot utiliza opțiunea de plată „Plătiți acum”?
Cum pot utiliza opțiunea de plată „Plătiți acum”?
Puteți plăti imediat prin debit direct, transfer bancar cu datele dvs. bancare online sau card de credit. Aceste opțiuni sunt disponibile atunci când selectați „Plătiți acum” ca metodă de plată la checkout.
Datele dvs. sunt introduse numai în formularul de plată securizat al Klarna, Beliani nu poate accesa nici datele pe care le-ați introdus, nici contul dvs. Klarna.
A primit Klarna plata mea?
A primit Klarna plata mea?
Anulări, retururi și rambursări
Cum pot anula sau returna comanda?
Cum pot anula sau returna comanda?
Anulările, precum și returnările sunt supuse politicii de anulare și returnare a Beliani. Pentru a anula comanda, vă rugăm să contactați serviciul clienți Beliani RO prin e-mail la adresa: [email protected] sau prin telefon la +40 316 300 677.
Odată ce anularea/restituirea este confirmată de noi, Klarna va actualiza plățile dvs. în consecință și va fi posibil să verificați oricând starea plăților dvs. prin intermediul site-ului Klarna sau al aplicației Klarna.
Cum este procesul de rambursare?
Cum este procesul de rambursare?
Atât pentru rambursarea parțială, cât și pentru rambursarea integrală, odată ce am primit bunurile returnate și vă furnizăm această confirmare, Klarna va fi responsabilă să vă trimită o informație de plată actualizată. În cazul returnării parțiale, această declarație va conține un program de plată ajustat. În cazul returnării complete, vom rambursa orice plăți colectate și vom anula orice plăți viitoare programate.
Întotdeauna este posibil să urmăriți starea plăților în aplicația Klarna.
Cât timp durează primirea rambursării?
Cât timp durează primirea rambursării?
Timpul de procesare a rambursării variază și poate dura până la 14 zile, în funcție de instituția dvs. financiară. În cazul în care au trecut 14 zile și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să contactați serviciul de asistență pentru clienți al Klarna, având la îndemână confirmarea de anulare.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: Serviciul Clienți Klarna.
Aveți nevoie de mai multe informații?
Pentru a afla mai multe detalii despre metodele de plată disponibile la Beliani, vă rugăm să vizitați: Plăți or Termeni și condiții .